Průběh instalace služby
Nejprve si zvolte službu
Profesionální internet (rádiový spoj)
-
Podpis smlouvy
Podpis smlouvy zákazníkem.
-
Zpracování smlouvy
(cca 1 týden)Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.
V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.
-
Přidělení delivery manažera
Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na email, který máte uvedený ve smlouvě.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Instalace služby
(cca 4 týdny)Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera (NHK, Huawei Amicom, TERMS,..), aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci.
V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, jejíž součástí je schválení umístění antény a svodu na objektu. Dokumentaci musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce.
Následně proběhne instalace rádia a kabelového vedení v objektu a zřízení služby.
Po zřízení služby vás bude kontaktovat zástupce našeho instalačního partnera a domluví s vámi termín předání služby.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Předání služby
Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
Profesionální internet (pronajatý okruh od partnera)
-
Podpis smlouvy
Podpis smlouvy zákazníkem.
-
Zpracování smlouvy
(cca 1 týden)Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.
V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.
-
Přidělení delivery manažera
Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na e-mail, který máte uvedený ve smlouvě.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Instalace služby
(cca 4 týdny)Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera CETINu nebo Čra a dalších, aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci pro rádio nebo vedení kabeláže.
V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, jejíž součástí je schválení umístění antény a svodu na objektu případně vedení kabeláže. Dokumentaci musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce.
Proběhne instalace rádia a/nebo kabelového vedení v objektu a zřízení služby.
Po zřízení služby vás bude kontaktovat zástupce našeho instalačního partnera a domluví s vámi termín předání služby.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Předání služby
Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
Profesionální internet (optika)
-
Podpis smlouvy
Podpis smlouvy zákazníkem.
-
Zpracování smlouvy
(cca 1 týden)Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.
V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.
-
Přidělení delivery manažera
Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na e-mail, který máte uvedený ve smlouvě.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Instalace služby
(cca 4 týdny)Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera (S-Com, Sitel,…), aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci včetně návrhu vedení optického kabelu.
V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, kterou musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce.
Proběhne instalace optického kabelu v objektu a zřízení služby.
Po zřízení služby vás bude kontaktovat zástupce našeho instalačního partnera a domluví s vámi termín předání služby.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Předání služby
Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
IPK DSL
-
Podpis smlouvy
Podpis smlouvy zákazníkem.
-
Zpracování smlouvy
(cca 1 týden)Zpracujeme smlouvu a přidělíme vám Delivery manažera, který bude vaším primárním kontaktem v době technické instalace služby.
V případě dotazů se obraťte na obchodního zástupce - kontakt naleznete ve smlouvě.
-
Přidělení delivery manažera
Příslušný Delivery manažer se s vámi telefonicky spojí a projde s vámi časový postup instalace služby. Zároveň vám shrnutí telefonického rozhovoru pošle na e-mail, který máte uvedený ve smlouvě.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Instalace služby
(cca 4 týdny)Během 2 týdnů vás budou kontaktovat technici našeho instalačního partnera CETIN, aby pro vás mohli připravit projektovou dokumentaci včetně návrhu vedení kabeláže.
V dalších 2 týdnech předloží zástupce našeho instalačního partnera projektovou dokumentaci, kterou musí podepsat zástupce majitele objektu, nejčastěji jeho správce. Zároveň od nás obdržíte informační e-mail o realizaci přístupové linky a odešleme vám příslušná koncová zařízení (modemy, zdroje, telefony).
Instalační partner telefonicky otestuje nastavení modemu a telefonů a případně domluví termín portací čísel (pokud probíhá portace).
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
-
Předání služby
Ve smluveném termínu proběhne předání služby naším instalačním partnerem.
V případě dotazů se obraťte na svého delivery manažera - kontakt naleznete v e-mailové schránce.
Po předání služby zahájíme fakturaci. Plnění smluvního závazku vyhodnocujeme teprve až po uplynutí celého kalendářního čtvrtletí. Pro jakékoliv otázky ohledně fakturace volejte 800 73 73 33.
Po zřízení služby
Změna služby
Pokud budete chtít změnit službu, navýšit nebo upravit, kontaktujte vašeho obchodního zástupce.
Porucha linky
V případě poruchy kontaktujte zákaznickou linku 800 73 73 11.