Máte zájem přejít k nám?

Není to žádná věda, stačí jen pár snadných kroků!

  • Vše zařídíte z domu online přes náš eShop.
  • Rádi vám pomůžeme i na bezplatné lince 800 73 73 73 nebo na prodejně.
  • Následně nám zašlete vaše ČVOP a o zbytek se postaráme za vás.

Jak na to?

  1. Vyberte si svůj tarif

    V eShopu zadejte objednávku na přenesení čísla na konkrétní termín.

    Vstoupit do eShopu


    Objednávku vám potvrdíme SMSkou nebo e-mailem.

    nebo

    Přejděte na Twist

    Pořiďte si v eShopu nebo na našich prodejnách novou Twist kartu - Přecházím na Twist. Na tuto SIM kartu přeneseme vaše stávající číslo.

    Vstoupit do eShopu

    Přiřaďte výrobní číslo vaší nové SIM karty (ICCID) k přenášenému telefonnímu číslu. Přiřazení provedete zde. Bez tohoto přiřazení není možné přenesení dokončit!

     

    Nevíte si rady?


    * značí povinná pole

    Nebo nám zavolejte na

    603 603 603

  2. Podejte výpověď u svého operátora

    Nyní podejte výpověď u svého stávajícího operátora. Jak podat výpověď naleznete v pravé části stránky.

    Po podání výpovědi obdržíte od stávajícího operátora
    Číslo
    Výpovědi
    Opouštěného
    P
    oskytovatele služeb
    (ČVOP).

    Pošlete nebo zavolejte nám vaše ČVOP a zbytek nechte na nás. Níže na záložce "Jak doplnit ČVOP" si vyberte pro vás nejpohodlnější způsob. SMSkou vám dáme vědět přesný termín přenesení vašeho čísla.

     

    Jak podat výpověď?

    Telefónica 02

    Máte předplacenou kartu?
    Zavolejte na 800 02 02 02 a požádejte o výpověď.

    Máte paušál
    ?
    Pošlete výpověď poštou na adresu Telefónica O2 nebo navštivte prodejnu Teléfónica O2.

    Virtuálové

    Jak podat výpověď u virtuálních operátorů, najdete na jejich webových stránkách.

    nebo



    Vodafone

    Máte předplacenou kartu?
    Zavolejte na číslo *077 a požádejte o výpověď (potřebujete heslo do hlasové samoobsluhy).

    Máte paušál?
    Pošlete výpověď poštou na adresu Vodafone nebo navštivte prodejnu Vodafone.

  3. A hotovo

    Teď už jen stačí v předem domluvený den vyměnit v telefonu SIM kartu. Vítejte!
    Veškeré služby vám začneme účtovat až v den přenesení čísla.

Jak doplnit ČVOP

  • Pošlete nám ČVOP SMSkou ve tvaru PRENESENI_ČVOP (např. PRENESENI_21307223612312) na číslo 603 603 603. Jeho přijetí vám potvrdíme také SMSkou.
  • Nebo nám vaše ČVOP zavolejte na číslo 800 73 73 73.
  • Pokud už naši zákazníci jste, můžete ho doplnit přímo v Můj T-Mobile.
  • Jestliže jste nejdříve podali výpověď u stávajícího poskytovatele služeb, sdělíte nám ČVOP rovnou při uzavření smlouvy.
  • ČVOP platí 60 dnů.

Je dobré vědět

Máte ČVOP, ale objednávka přenesení byla zamítnuta?
Nejlepší bude, když se rovnou obrátíte na původního poskytovatele služeb.

Podmínky přenesení čísla k T-Mobile 109 kB

Informace o síti volaného

Zjistěte, zda konkrétní číslo náleží do naší sítě nebo už patří pod jiného operátora.

Ověření sítě volaného

Nastavení služeb v síti

Po přechodu k nám máte většinu služeb nastavenou, mohou však být výjimky.

Nastavení služeb

Kontakty

Pokud se potřebujete na něco zeptat nebo chcete s něčím poradit

Kde nás najdete?