Věnujte se svému podnikání a otázky evidence nechte na nás. Té vás sice nezbavíme, ale správným produktem s podporou silného partnera získáte náskok před konkurencí.

Nejnovější informace

Jako jediný z operátorů nabízíme 5 variant produktů a služeb pro elektronickou evidenci tržeb (EET). Garantujeme servisní podporu 24/7. Technologickým dodavatelem je společnost Wincor Nixdorf, největší výrobce pokladních systémů v ČR.

15. 8. spustíme prodej široké nabídky řešení EET a zároveň pro zákazníky připravujeme sérii celorepublikových workshopů, kde budou mít možnost seznámit se s nabídkou a vyzkoušet si všechny nabízené varianty.

Zařízení bude možné zaplatit jednorázově nebo rozložit do splátek, tedy na počátku nemusí zákazník zaplatit téměř nic. Měsíční poplatek za pořízení a provoz se bude pohybovat od 425 Kč. Na všechny varianty řešení se vztahuje možnost slevy 5 000 Kč na dani.

Budeme také garantovat opravu zařízení nejpozději do následujícího kalendářního dne, takže budete mít jistotu, že vždy splníte své zákonné povinnosti.

Nabídneme i možnost instalace včetně nastavení terminálu. Náš vyškolený pracovník terminál zapojí a ve spolupráci s vámi nastaví vše potřebné pro komunikaci s centrálním systémem EET. Dostanete tak plně funkční řešení, a můžete se plně věnovat svému podnikání.

Dne 30. 3. 2016 prezident ČR podepsal zákon o elektronické evidenci tržeb (EET).

Zákon o EET vyjde pravděpodobně v dubnové Sbírce zákonů, a proto se posouvá jeho finální účinnost na 1. 12. 2016 pro první vlnu obchodníků.

Dne 16. 3. 2016 schválil Senát ČR zákon o elektronické evidenci tržeb (EET). Schvalování zákona tedy postupuje standardním procesem a nyní čekáme na podpis prezidenta ČR.

Zároveň ministerstvo financí informuje, že certifikáty požadované pro chod pokladen, budou k dispozici 3 měsíce před plánovanou účinností zákona. Dle plánovaného harmonogramu se jedná o 1. 8. 2016.

Stále sledujeme aktuálně dění a budeme vás včas informovat o finální účinnosti zákona, která se zatím odhaduje na 1. 11. 2016 pro první vlnu obchodníků.

Pár minut po poledni 10. 2. 2016 schválila Poslanecká sněmovna ČR zákon o elektronické evidenci tržeb. Nyní musí zákon schválit Senát ČR a podepsat prezident republiky. Opozice ještě pravděpodobně zákon pošle k Ústavnímu soudu, což může celý proces schvalování přibrzdit či zastavit.

Nicméně první fáze schválení zákona je jasným signálem pro zahájení práce na centrálním systému pro evidenci tržeb a testování provozu.

Obchodníci, a to zejména majitelé restaurací spolu s hoteliéry, jenž patří do první vlny elektronické evidence tržeb, mají stále dost času na pořízení potřebného zařízení. A k jakému datu se majitelé restaurací a hoteliéři musejí připravit? Vezmeme-li v úvahu schválení Senátem, podpis prezidenta a vydání ve sbírce, očekávejme účinnost k 1. 11. 2016.

Evidenci tržeb sledujeme za vás

Nechte nám na sebe kontakt a nic vám neunikne
Toto pole musí být vyplněno.






* Značí povinné pole

Co podnikatelé potřebují vědět?

  1. Je potřeba zjistit, jestli se vás evidence tržeb týká a kdy máte být připraveni.
  2. S dostatečným předstihem, dle data účinnosti zákona, si zažádat o autentizaci skrze datovou schránku či na finančním úřadě. Bez autentizace totiž nezískáte certifikát, který je nutný pro účely evidence tržeb. Pokladnu je možné získat i bez certifikátu, ale pak ji lze využívat pouze jako pokladnu bez evidence tržeb.
  3. Vybrat vhodné zařízení dle svého podnikání (vhodné funkcionality, velikost, ergonomie, kompatibilita, způsob připojení k internetu, jednoduchost a rychlost dodání) a důvěry k partnerovi, který mi pokladnu poskytne.
  4. Nainstalovat, nastavit a vyzkoušet pokladnu (i s tímto krokem vám rádi a ochotně pomůžeme).
  5. Dále se věnovat svému podnikání spolu s evidencí tržeb.

Evidence se týká každé:

  • právnické osoby s podnikatelskou činností
  • podnikající fyzické osoby platící daně v ČR

Spuštění proběhne ve čtyřech fázích:

Fáze Subjekty Klasifikace NACE Účinnost
1 Ubytovací a stravovací služby 55 a 56 1. 12. 2016
2 Velkoobchod a maloobchod 45.1, 45.3, 45.4, pokud jde o obchod, 46 a 47 1. 3. 2017
3 Ostatní činnosti kromě vybraných řemesel a výrobních činností - 1. 3. 2018
4 Vybraná řemesla a výrobní činnosti - 1. 6. 2018
  • Je možné využít libovolné zařízení (pokladnu) komunikující skrz internet splňující legislativní podmínky.
  • Zařízení nemusí vypadat jako klasická pokladna, kterou známe z obchodů, ale může se jednat o spojení chytrého telefonu/tabletu s tiskárnou, o celý pokladní systém, speciální malou přenosnou pokladnu či jednoúčelové zařízení.
  • Připravujeme pro vás několik pokladních balíčků, abyste si vybrali ten nejvhodnější právě pro vás. Získáte ho na jednom místě se všemi potřebnými náležitostmi a hlavně máte zaručenou funkčnost spolu s maximální podporou při případných potížích.
  • U nás pořídíte pokladní balíček za jednorázovou cenu nižší, než bude sleva na dani.
  • Zákonodárci schválili jednorázovou slevu 5000 Kč na dani z příjmu fyzických osob, a to v roce vzniku povinnosti evidovat tržby
  • ukládat u finanční správy veškeré účtenky (z účtenky se neukládají položky, ale údaje o podnikateli a celková částka, DPH a sazba DPH) za platby hotovostní, kartou, stravenkami a dalšími druhy nahrazující peněžní prostředky
  • pomocí zařízení (pokladna, pokladní systém či aplikace, která může být v libovolném mobilu, tabletu, PC, ...)
  • komunikujícího online přes internet
  • pro právnické a podnikající fyzické osoby
  • s tím, že evidence bude spuštěna ve 4 fázích (1. fáze s účinností k 1. 11. 2016 pro stravovací a ubytovací služby)

Průběh evidence (viz obrázek)

  1. Podnikatel namarkuje zboží.
  2. Před tiskem účtenky putují údaje na finanční správu prostřednictvím internetu.
  3. Finanční správa zaeviduje účtenku a zašle unikátní ID jako potvzení zpět podnikateli.
  4. Podnikatel vytiskne účtenku, která obsahuje i unikátní kód finanční správy.
  5. Zákazník dostává účtenku za zboží.

Elektronická pokladna - řešení

Vyberte si zařízení přesně pro vaše podnikání, všechna splňují zákonem dané parametry. Pomůžeme vám s instalací a poskytneme servis po celou dobu používání.
Terminál
EET zařízení terminál
Jedno zařízení pro přijetí karet, pokladní funkce i tisk účtenek
  • tlačítková i bezdotyková verze
  • akceptace platebních karet
  • snadno přenosné
  • statistiky prodejů
  • pro vysokou frekvenci pokladních dokladů
Kalkulačka
EET zařízení kalkulačka
Jednoduché zařízení s PLU kódy jako u běžných pokladen
  • tlačítková verze
  • snadno přenosné
  • pro vysokou frekvenci pokladních dokladů
Kasa
EET zařízení kasa
Profesionální pokladna s integrovanou tiskárnou
  • moderní stacionární řešení
  • mohu mít více zaměstnanců
  • statistiky prodejů
  • pro vysokou frekvenci pokladních dokladů
Tablet
EET zařízení tablet
Přednastavený zabezpečený tablet s bezdrátovou tiskárnou
  • moderní stacionární řešení
  • mohu mít více zaměstnanců
  • statistiky prodejů
  • pro vysokou frekvenci pokladních dokladů
Tiskárna
EET zařízení tiskárna
Bezdrátová tiskárna pro propojení s vaším telefonem či tabletem
  • snadno přenosné
  • pracuji na svém zařízení
  • pro nízkou frekvenci pokladních dokladů

Všechna zařízení lze pohodlně spravovat v internetovém portálu.
Doplňkovou službou je malý přenosný Bluetooth mobilní terminál akceptující karty.

Univerzálnost
Jednotlivé pokladny je možné využívat v různých odvětvích a zároveň je mezi sebou kombinovat tak, aby se vhodně doplňovaly a vám usnadnily práci.
Zabezpečení
Celé řešení podrobujeme nejpřísnějším testům, abyste nepřišli o žádná data a v případě poruchy či zničení zařízení měli ke svým datům nadále přístup.
Servisní podpora
Pomoc bereme jako základ na začátku při instalaci či nastavení, tak i v průběhu používání, protože pokladna musí evidovat a tisknout účtenky.
Široký výběr
Vyberte si pokladnu, která vám přesně vyhovuje. K dispozici jsou různé velikosti, jednoduché či sofistikované funkce či různé volby příslušenství.
Jednoduchost
Vše je tak jednoduché jako ovládání telefonu (obyčejného i chytrého), tabletu či surfování v internetovém prohlížeči.
Komplexnost
Na jednom místě získáte vše od různých pokladen, aplikace přes připojení k internetu až po odbornou pomoc při výběru či asistenci v nesnázích.
Financování
Stejně jako u telefonů si vyberte, jestli pokladnu zaplatíte jednorázově nebo v měsíčních splátkách.

 

Časté dotazy

  • fiskální identifikační kód nebo podpisový kód (podpisový kód se musí uvádět v případech, kdy není povinnost uvádět fiskální identifikační kód)
  • daňové identifikační číslo
  • označení provozovny (místo evidence)
  • označení pokladního zařízení
  • pořadové číslo účtenky
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky (pokud nedojde k online zaevidování)
  • celkovou částku tržby,
  • bezpečnostní kód poplatníka,
  • typ evidence (běžný či zjednodušený režim)

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Základní údaje:

  • DIČ (daňové identifikační číslo poplatníka)
  • označení provozovny
  • označení pokladního zařízení
  • pořadové číslo účtenky
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky (pokud nedojde k online zaevidování)
  • celková částka tržby
  • bezpečnostní kód poplatníka
  • podpisový kód poplatníka
  • typ evidence (běžný či zjednodušený režim)

Další údaje o evidované tržbě:

  • celková částka plateb určených k následnému čerpání
  • celková částka plateb, které jsou následným čerpáním nebo zúčtováním platby
  • daňové identifikační číslo poplatníka, který pověřil evidováním této tržby poplatníka, který tržbu eviduje
  • základ daně z přidané hodnoty a daň podle sazeb daně z přidané hodnoty
  • celková částka v režimu daně z přidané hodnoty pro cestovní službu
  • celková částka v režimu daně z přidané hodnoty pro prodej použitého zboží

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Není, podnikatel musí vydat účtenku vždy.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, musí. Na druhou stranu zákazník nemá povinnost si ji převzít

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Nemusí. Nicméně podnikatel účtenku vydat musí.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Velmi nízké = mezní doba odezvy pro evidenci tržby je definována na 2 sekundy. Pokud nedojde k evidenci tržby během této doby, má podnikatel 48 hodin na evidenci tržby v případě standardního režimu.

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Podnikatel buď může upravit svůj stávající systém, nebo přejít na nový podporující EET a nemá nařízením dáno, jaké zařízení potřebuje.
  • Ceny za úpravu stávajícího systému se liší dle dodavatele a v mnoha případech může být zahrnuta ve standardním upgrade software. 
  • V mnoha ohledech se vyplatí koupit nové modernější zařízení, které bude díky vyšší konkurenci za zajímavé ceny. Společnost T-Mobile připravuje několik balíčků s tím, že podnikatel nalezne řešení s cenou nižší než je sleva na dani.
  • Podnikatel může uplatnit slevu na dani v roce, ve kterém mu nastala povinnost evidovat, a zároveň poprvé zaevidoval tržbu. Sleva je ve výši 5.000 Kč nejvýše však do částky kladného rozdílů mezi 15 % dílčího základu daně ze samostatné činnosti a základní slevy na poplatníka.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Je možné využít libovolné zařízení (pokladnu) komunikující přes internet splňující legislativní podmínky. 
  • Zařízení nemusí vypadat jako klasická pokladna, kterou známe z obchodů, ale může se jednat o spojení chytrého telefonu/tabletu s tiskárnou, o celý pokladní systém, speciální malou přenosnou pokladnu či jednoúčelové zařízení.
  • Možné podoby EET: pokladna, pokladní systém či aplikace, která může být v libovolném mobilu, tabletu, PC, …

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • V případech, kdy podnikatel není schopen zajistit připojení (nízké procento oblastí bez možnosti pevného či mobilního pokrytí), využívá tak zvaný zjednodušený režim.
  • K využití zjednodušeného režimu je nutné požádat o výjimku.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

V případě občasného přivýdělku nemusí sezónní prodejci tržby evidovat. Pokud tento občasný přivýdělek má povahu podnikání, bude evidence tržeb nutná (většina fyzických osob již tuto povinnost ví díky plnění povinností zákona o daních, v případě nejistoty je možné požádat institut závazného posouzení).

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, musí. Zákon se týká i prodejců, kteří jsou bez provozovny.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Pokud prodejce nevyužívá platby podléhající evidenci. Například prodejce využívá převody z účtu na účet.
  • V případě občasného přivýdělku nemusí tržby evidovat ani sezónní prodejci. Pokud tento občasný přivýdělek má povahu podnikání, bude evidence tržeb nutná (většina fyzických osob již tuto povinnost ví díky plnění povinností zákona o daních, v případě nejistoty je možné požádat institut závazného posouzení).
  • Pořadatelů „ojedinělých“ akcí jako jsou plesy či jiné zábavy konající se jednou či dvakrát do roka.

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • právnické osoby s podnikatelskou činností a podnikající fyzické osoby platící daně v ČR
  • Sezónní prodejce a prodejci bez provozovny (stánkaři, kolotočáři, …)
  • V případě občasného přivýdělku nemusí sezónní prodejci tržby evidovat. Pokud tento občasný přivýdělek má povahu podnikání, bude evidence tržeb nutná (většina fyzických osob již tuto povinnost ví díky plnění povinností zákona o daních, v případě nejistoty je možné požádat institut závazného posouzení).

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Evidenci tržeb je nutné provádět pro platby hotovostí, kartou, stravenkami a dalšími druhy nahrazující peněžní prostředky (šeky, kupóny, žetony, směnky). 
  • Naopak není nutné evidovat platby převodem z účtu na účet či inkasní platbou - to vše v případě, že platba není zadána prostřednictvím povinného subjektu

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Pak je možné od finančního úřadu získat certifikát pro každou pokladnu či jeden certifikát pro jednotlivou provozovnu či dokonce využívat jeden certifikát pro celou firmu.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Není nutné být neustále připojen, stačí, aby se zařízení připojilo při markování účtenky a došlo k ověření na finančním správě úřadě. 
  • V případě, že připojení selže a nepodaří se účtenka ověřit okamžitě, tak pokladna zkusí ověřit tržbu později.
  • Zákonná povinnost pro podnikatele ve standardním režimu je 48 hodin pro doručení tržby správci daně.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení