Splňte povinnosti s EET v termínu
  1. od 1. 12. 2016
    ubytovací služby
    a stravovací služby
  2. od 1. 3. 2017
    maloobchod
    a velkoobchod
  3. od 1. 3. 2018
    ostatní činnosti kromě vybraných řemesel a výrobních činností
  4. od 1.6.2018
    vybraná řemesla a výrobní činnosti

Provozujete hospodu a jste v první vlně EET?

Máme pro vás jednoduché a spolehlivé zařízení, které vypadá jako kalkulačka, ale zároveň splňuje všechny podmínky EET. Nejjednodušší způsob evidence tržeb vhodný pro menší provozy a stánkový prodej.

Výhody pokladny:

  • jednoduché přenosné tlačítkové zařízení
  • zkrácené volby pro rychlý prodej (PLU kódy)
  • centrální zálohování aplikace – snadná obnova dat při poruše zařízení

Cena od 155 Kč / měsíčně bez DPH

Pomůžeme Vám vybrat to nejlepší řešení pro Vaše podnikání

Lead ikona

Zdarma Vám zavoláme a vyřešíme s Vámi vše potřebné

+420

Provozujete kavárnu a budete muset splnit EET?

Máme pro vás profesionální a spolehlivé řešení. Jedno mobilní zařízení, které vám umožní splnit zákonnou povinnost a zároveň přijímat platby kartou. Zařízení je ideálním řešením do provozoven s více zaměstnanci, kteří vyžadují mobilitu. Užijí jej i obchodníci, kteří zavážejí zboží a potřebují řešit bezhotovostní i hotovostní platby.

Výhody pokladny:

  • tlačítková i dotyková verze
  • snadno přenosné
  • zkrácené volby pro rychlý prodej (PLU kódy)
  • statistiky prodejů
  • centrální zálohování aplikace – snadná obnova dat při poruše zařízení

Cena od 395 Kč / měsíčně bez DPH

Pomůžeme Vám vybrat to nejlepší řešení pro Vaše podnikání

Lead ikona

Zdarma Vám zavoláme a vyřešíme s Vámi vše potřebné

+420

Provozujete restauraci a budete muset splnit EET?

Máme pro vás profesionální a spolehlivé řešení se, kterým splníte zákonnou povinnost a zároveň budete mít detailní přehled o tržbách. Profesionální pokladna je určena jak pro menší podnikatele, tak pro firmy s více pobočkami a více zaměstnanci.

Výhody pokladny:

  • moderní stacionární řešení
  • statistiky prodejů napříč celou prodejní sítí
  • snadné vkládání položek
  • sdílení dat mezi více zařízeními
  • centrální zálohování aplikace – snadná obnova dat při poruše zařízení

Cena od 395 Kč / měsíčně bez DPH

Pomůžeme Vám vybrat to nejlepší řešení pro Vaše podnikání

Lead ikona

Zdarma Vám zavoláme a vyřešíme s Vámi vše potřebné

+420

Provozujete penzion a budete muset splnit EET?

Máme pro vás jednoduché a spolehlivé zařízení, se kterým splníte zákonnou povinnost a zároveň budete mít detailní přehled o všech platbách. Zařízení je ideálním řešením do provozoven s více zaměstnanci, kteří vyžadují mobilitu. Užijí jej i obchodníci, kteří zavážejí zboží a potřebují řešit bezhotovostní i hotovostní platby.

Výhody pokladny:

  • tlačítková i dotyková verze
  • snadno přenosné
  • zkrácené volby pro rychlý prodej (PLU kódy)
  • statistiky prodejů
  • centrální zálohování aplikace – snadná obnova dat při poruše zařízení

Cena od 395 Kč / měsíčně bez DPH

Pomůžeme Vám vybrat to nejlepší řešení pro Vaše podnikání

Lead ikona

Zdarma Vám zavoláme a vyřešíme s Vámi vše potřebné

+420

Provozujete prodejnu s potravinami?

Máme pro vás jednoduché a spolehlivé zařízení, se kterým splníte zákonnou povinnost a zároveň budete mít detailní přehled o stavu zásob a tržbách. Profesionální pokladna je určena jak pro menší podnikatele, tak pro firmy s více pobočkami a více zaměstnanci.

Výhody pokladny:

  • moderní stacionární řešení
  • statistiky prodejů napříč celou prodejní sítí
  • snadné vkládání položek
  • sdílení dat mezi více zařízeními
  • centrální zálohování aplikace – snadná obnova dat při poruše zařízení

Cena od 395 Kč / měsíčně bez DPH

Pomůžeme Vám vybrat to nejlepší řešení pro Vaše podnikání

Lead ikona

Zdarma Vám zavoláme a vyřešíme s Vámi vše potřebné

+420

Věnujte se svému podnikání a otázky evidence nechte na nás

Jednoduché – jak jen si dovedete představit

Spolehlivé řešení – od jedničky pokladních systémů

Se servisem – poradíme nonstop a opravíme další den včetně víkendů

Na splátky – uplatněte slevu státu i s nákupem na splátky

Časté dotazy

1. Podnikatel namarkuje zboží a před tiskem účtenky
putují údaje na finanční správu prostřednictím internetu.



 

2. Finanční správa zaeviduje účtenku a zašle unikátní ID jako potvrzení zpět podnikateli.



3. Podnikatel vytiskne účtenku, která obsahuje i unikátní kód finanční správy a předá jí zákazníkovi.

 

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  1. Je potřeba zjistit, jestli se vás evidence tržeb týká a kdy máte být připraveni.
  2. S dostatečným předstihem, dle data účinnosti zákona, si zažádat o autentizaci skrze datovou schránku či na finančním úřadě. Bez autentizace totiž nezískáte certifikát, který je nutný pro účely evidence tržeb. Pokladnu je možné získat i bez certifikátu, ale pak ji lze využívat pouze jako pokladnu bez evidence tržeb.
  3. Vybrat vhodné zařízení dle svého podnikání (vhodné funkcionality, velikost, ergonomie, kompatibilita, způsob připojení k internetu, jednoduchost a rychlost dodání) a důvěry k partnerovi, který mi pokladnu poskytne.
  4. Nainstalovat, nastavit a vyzkoušet pokladnu (i s tímto krokem vám rádi a ochotně pomůžeme).
  5. Dále se věnovat svému podnikání spolu s evidencí tržeb.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Evidence se týká každé:

  • právnické osoby s podnikatelskou činností
  • podnikající fyzické osoby platící daně v ČR
  • Bude-li mít podnikatel pochybnosti, zda platba, kterou přijímá nebo bude do budoucna přijímat, je evidovanou tržbou a podléhá evidenci tržeb, případně zda platba může být evidována ve zjednodušeném režimu, bude mít možnost požádat místně příslušného správce daně o vydání rozhodnutí o závazném posouzení o určení evidované tržby.

Spuštění proběhne ve čtyřech fázích:

Fáze Subjekty Klasifikace NACE Účinnost
1 Ubytovací a stravovací služby 55 a 56 1. 12. 2016
2 Velkoobchod a maloobchod 45.1, 45.3, 45.4, pokud jde o obchod,
46 a 47
1. 3. 2017
3 Ostatní činnosti kromě vybraných řemesel a výrobních činností - 1. 3. 2018
4 Vybraná řemesla a výrobní činnosti - 1. 6. 2018

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • Je možné využít libovolné zařízení (pokladnu) komunikující skrz internet splňující legislativní podmínky.
  • Zařízení nemusí vypadat jako klasická pokladna, kterou známe z obchodů, ale může se jednat o spojení chytrého telefonu/tabletu s tiskárnou, o celý pokladní systém, speciální malou přenosnou pokladnu či jednoúčelové zařízení.
  • Připravujeme pro vás několik pokladních balíčků, abyste si vybrali ten nejvhodnější právě pro vás. Získáte ho na jednom místě se všemi potřebnými náležitostmi a hlavně máte zaručenou funkčnost spolu s maximální podporou při případných potížích.
  • U nás pořídíte pokladní balíček za jednorázovou cenu nižší, než bude sleva na dani.
  • Zákonodárci schválili jednorázovou slevu 5000 Kč na dani z příjmu fyzických osob, a to v roce vzniku povinnosti evidovat tržby.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení

  • ukládat u finanční správy veškeré účtenky (z účtenky se neukládají položky, ale údaje o podnikateli a celková částka, DPH a sazba DPH) za platby hotovostní, kartou, stravenkami a dalšími druhy nahrazující peněžní prostředky
  • pomocí zařízení (pokladna, pokladní systém či aplikace, která může být v libovolném mobilu, tabletu, PC, ...)
  • komunikujícího online přes internet
  • pro právnické a podnikající fyzické osoby
  • s tím, že evidence bude spuštěna ve 4 fázích (1. fáze s účinností k 1. 12. 2016 pro stravovací a ubytovací služby)

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář zde.

Děkujeme za Vaše hodnocení