Provedl jsem platbu se špatným či žádným variabilním symbolem, co mám dělat?
Připravte si, prosím, číslo účtu, ze kterého byla platba odeslána, přesnou částku, datum a případně variabilní symbol, pod kterým byla částka odeslána. Informace nám můžete zavolat na naše Zákaznické centrum 4603, případně zaslat pomocí on-line formuláře.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nikde jsem nenašel odpověď nebo tvar SMS pro to, co bych potřeboval. Kam se můžu obrátit?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Co mám dělat, aby se mi při každém zapnutí TV odhlašoval TV účet?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Jaká je splatnost Vyúčtování služeb? Mohu ji prodloužit?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Mám starý set-top box Arris, jak mohu získat nový?