Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kde mohu zjistit aktuální stav mého datového limitu?
Cest je mnoho, doporučujeme vám tyto:
- přes Můj T-Mobile či mobilní aplikaci Můj T-Mobile,
- přes USSD kanál, kde stačí vytočit na vašem telefonu *123*523#,
- v hlasovém automatu na čísle 4603 v sekci služby a internet, nebo stačí po pozdravu stisknout 523.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- K jakým službám mohu získat HBO Max v ceně služby?
- K jakým službám mohu získat HBO Max v ceně služby?
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?