Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Objednal(a) jsem MMS Info zprávu, ale nic mi nepřišlo. Budu za zprávu platit?
Ne, příchozí zprávy služby MMS Info jsou účtovány až v okamžiku doručení na mobilní telefon. Pokud tedy zpráva nebyla doručena, nebude zaúčtována.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Platím za příchozí MMS v zahraničí?
- Zprávy z T-Mobile Info stále přicházejí i po zrušení pravidelného zasílání.
- Můžu si objednat kanál SMS/MMS Info dvakrát? Budu potom platit za dvojí příchozí zprávy?
- Co znamená položka „Odeslat jako" při odesílaní zprávy z internetu?
- Pokud si vyžádám zprávu o doručení MMS, kolik za doručenku zaplatím?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Platím příchozí SMS v zahraničí?
- Jak funguje předplatné služby SMS/MMS INFO?
- Chodí mi pořád nějaké zprávy, i když jsem si nic neobjednal(a).
- Mohu si prohlédnout MMS zprávu, která mi byla zaslána, ačkoli můj telefon MMS nepodporuje?