Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
Pokud jste obdrželi SMS zprávu s výzvou k vyzvednutí, prohlédněte si MMSku na našem webu. Pokud chcete, aby se vám příště doručila přímo do vašeho telefonu:
- V nastavení telefonu ověřte zda telefon umí přijímat MMS zprávy.
- V Můj T-Mobile v sekci Služby > Nastavení služeb > Služby mobilní sítě > Nastavení MMS okoukněte zda máte MMS zapnuté.
- A pokud je vše v pořádku nastavené - nemáte plnou paměť v telefonu?
Podrobnější informace k MMS zprávám a jejich nastavení naleznete ZDE.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nepřicházejí mi SMS, co mám dělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Mám jistotu, že mě někdo nemůže neoprávněně sledovat?
- Mohu poslat MMS zprávu na číslo, které nemá MMS aktivní?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?