Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
Pokud jste obdrželi SMS zprávu s výzvou k vyzvednutí, prohlédněte si MMSku na našem webu. Pokud chcete, aby se vám příště doručila přímo do vašeho telefonu:
- V nastavení telefonu ověřte zda telefon umí přijímat MMS zprávy.
- V Můj T-Mobile v sekci Služby > Nastavení služeb > Služby mobilní sítě > Nastavení MMS okoukněte zda máte MMS zapnuté.
- A pokud je vše v pořádku nastavené - nemáte plnou paměť v telefonu?
Podrobnější informace k MMS zprávám a jejich nastavení naleznete ZDE.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Nepřicházejí mi SMS, co mám dělat?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Mohu poslat MMS zprávu na číslo, které nemá MMS aktivní?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Přišlo mi, ať si vyzvednu MMS, jak to mám udělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Co mám dělat, pokud řeším problém s připojením modemu?