Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nedaří se mi odeslat RCS zprávu. Co mám dělat?
V případě, že vám nejde odeslat RCS zpráva, zkontrolujte, že máte:
1. Telefon s podporou RCS
- Android: máte verzi operačního systému Android 5.0 nebo vyšší
- Apple: máte iPhone model 11 a novější s iOS 26 nebo vyšší
2. Správnou aplikaci
- Používáte Google Zprávy (Android), Samsung Zprávy nebo Zprávy od Apple
- Máte aplikaci nastavenou jako výchozí pro psaní zpráv
- Doporučujeme mít aplikaci Google Zprávy aktualizovanou
3. Internetové připojení
- Jste připojeni přes mobilní data nebo Wi-Fi
4. Zapnuté RCS v telefonu
- Android: Ověřte, že máte zapnutou funkci RCS chatu v aplikaci Google Zprávy viz návod: https://support.google.com/messages/answer/9487011
- Apple: Zkontrolujte, že máte zapnuté RCS zprávy v aplikaci Zprávy viz návod: https://support.apple.com/cs-cz/122195
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak poznám, že posílám RCS zprávu?
- Musím si pro RCS stáhnout speciální aplikaci?
- Dáte mi vědět, že mám RCS zapnuté?
- Mohu ovlivnit, jaký typ zprávy se pošle (iMessage, RCS, SMS, MMS)?
- Jak si vypnu nebo znovu zapnu RCS?
- Jak přenést službu Apple Watch Connection do nových Apple Watch?
- Mohu posílat RCS zprávy mezi Androidem a iPhonem?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci HBO Max do set-top boxu Skyworth HY4403?
- Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
- Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?