Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
Když se opozdíte s platbou den nebo dva, pošleme Vám zpravidla připomínací SMS. Ta nic nestojí a v ní obdržíte dodatečnou lhůtu na uhrazení.
Pokud ani v této dodatečné lhůtě neuhradíte, musíme zahájit vymáhání.
1. Upomínky jsou zpoplatněny částkou 130 Kč.
2. Jestliže ani po těchto upomínkách nezaplatíte, můžeme Vám naúčtovat Náklady na vymáhání za 590 Kč. Tato částka obsahuje naše interní náklady, které jsou spojené s dlouhodobou evidencí a správou dlužné částky.
3. Poplatek za odeslanou upomínku 130 Kč a Náklady na vymáhání 590 Kč Vám účtujeme v nejbližším vystaveném Vyúčtování služeb, před kterým došlo k odesláni upomínky či naúčtování Nákladů na vymáhání.
TIP!
Aby k této situaci již nedocházelo, doporučujeme nastavit si inkaso a notifikace o vystaveném a uhrazeném Vyúčtování služeb.
Aby k této situaci již nedocházelo, doporučujeme nastavit si inkaso a notifikace o vystaveném a uhrazeném Vyúčtování služeb.
Přehled a stav Vašich Vyúčtování si můžete snadno kontrolovat v naši webové samoobsluze nebo aplikaci Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- I would like to change my billing cycle, how can I do it?
- I would like to change my billing cycle, how can I do it?
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Nedaří se mi odeslat RCS zprávu. Co mám dělat?
- Nedaří se mi odeslat RCS zprávu. Co mám dělat?