Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.

 
Když se opozdíte s platbou den nebo dva, pošleme Vám zpravidla připomínací SMS. Ta nic nestojí a v ní obdržíte dodatečnou lhůtu na uhrazení. 
Pokud ani v této dodatečné lhůtě neuhradíte, musíme zahájit vymáhání. 
 
1. Upomínky jsou zpoplatněny částkou 130 Kč.
2. Jestliže ani po těchto upomínkách nezaplatíte, můžeme Vám naúčtovat Náklady na vymáhání za 590 Kč. Tato částka obsahuje naše interní náklady, které jsou spojené s dlouhodobou evidencí a správou dlužné částky.
3. Poplatek za odeslanou upomínku 130 Kč a Náklady na vymáhání 590 Kč Vám účtujeme v nejbližším vystaveném Vyúčtování služeb, před kterým došlo k odesláni upomínky či naúčtování Nákladů na vymáhání.
 
 TIP! 
Aby k této situaci již nedocházelo, doporučujeme nastavit si inkaso a notifikace o vystaveném a uhrazeném Vyúčtování služeb.
Přehled a stav Vašich Vyúčtování si můžete snadno kontrolovat v naši webové samoobsluze nebo aplikaci Můj T-Mobile

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci