Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Volání z ČR na zahraniční čísla se ve Vyúčtování služeb objeví, pokud voláte nebo posíláte zprávy z České republiky na zahraniční čísla. Zahraničními čísly se rozumí i čísla ze zemí Evropské unie (mimo ČR).
Konkrétní ceny za Volání z ČR na zahraniční čísla naleznete na této stránce.
- Roaming vám účtujeme, když využijete služby v zahraničí.
V zemích mimo EU je cena odlišná od Vašeho tuzemského tarifu. Ceny se liší dle zóny, ve které daná země leží.
A jelikož tyto služby účtujeme na základě informací od zahraničního operátora, může se stát, že je vyúčtujeme se zpožděním (v extrémním případě až dva měsíce, ale zvláště v zemích EU je zpoždění jen v řádu málo hodin). A pokud si potřebujte ověřit konkrétní již naúčtovaný hovor nebo SMS, snadno si jej zkontrolujete na Podrobném výpisu služeb.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jaký je rozdíl mezi voláním v roamingu a Voláním z ČR na zahraniční čísla?
- Co se stane, když jsem v roamingu a mám blokované Volání z ČR na zahraniční čísla?
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Chci volat a datovat všude ve světě, jak je to s mým roamingem?
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
- Kolik stojí volání do zahraničí?
- Kolik stojí poslání SMS a MMS z ČR do zahraničí?
- Mám naúčtovanou jinou částku za měsíční paušál, než obvykle.
- Blíží se konec mojí smlouvy. Jaké mám možnosti?
- Můžu si vybrat, jaký roamingový tarif budu používat?