Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Mezinárodní hovory.

  • Mezinárodní hovory se ve Vyúčtování služeb objeví, pokud voláte nebo posíláte zprávy z České republiky na zahraniční čísla. Zahraničními čísly se rozumí i čísla ze zemí Evropské unie (mimo ČR).
    Konkrétní ceny za Mezinárodní hovory naleznete na této stránce.
     
  • Roaming vám účtujeme, když využijete služby v zahraničí. 
Vyzkoušejte naši šikovnou mapu, kde hned uvidíte ceny za roaming dle země, kterou si zvolíte.
V rámci zemí EU voláte, posíláte SMS a datujete za stejné ceny jako v ČR, tedy podle Vašeho tarifu. Pokud nemáte neomezený tarif, tak se Vám uplatní tuzemské volné jednotky do ostatních sítí v ČR. Pokud volné jednotky provoláte, účtujeme Vám sazbu opět jako volání do ostatních sítí v ČR.

V zemích mimo EU je cena odlišná od Vašeho tuzemského tarifu. Ceny se liší dle zóny, ve které daná země leží.

A jelikož tyto služby účtujeme na základě informací od zahraničního operátora, může se stát, že je vyúčtujeme se zpožděním (v extrémním případě až dva měsíce, ale zvláště v zemích EU je zpoždění jen v řádu málo hodin). A pokud si potřebujte ověřit konkrétní již naúčtovaný hovor nebo SMS, snadno si jej zkontrolujete na Podrobném výpisu služeb

Jak Vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by Vám mohly také pomoci