Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám naúčtovanou jinou částku za měsíční paušál, než obvykle.
Ke změně měsíčního paušálu může dojít nejčastěji v těchto situacích:
- Pokud si měníte tarif.
- Pokud byla služba převedena pod jinou fakturační skupinu.
- Pokud byla služba aktivována v průběhu zúčtovacího období.
- Pokud došlo ke změně zúčtovacího období.
- Pokud byla služba převedena na nového majitele.
- Pokud byla služba ukončena.
Řídíme se pravidlem, že měsíční paušál propočítáváme poměrnou částí. Pokud máte zúčtovací období např. od 6. dubna do 5. května a službu si aktivujete 20. dubna, účtujeme Vám měsíční paušál jen poměrnou částí, za období od 20. dubna do 5. května.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Blíží se konec mojí smlouvy. Jaké mám možnosti?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Je roaming automaticky aktivní? Kolik mě stojí aktivace a měsíční poplatky?
- Jak postupovat v případě vrácení pronajatého TV zařízení?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?