Mám naúčtovanou jinou částku za měsíční paušál, než obvykle.
Ke změně měsíčního paušálu může dojít nejčastěji v těchto situacích:
- Pokud si měníte tarif.
- Pokud byla služba převedena pod jinou fakturační skupinu.
- Pokud byla služba aktivována v průběhu zúčtovacího období.
- Pokud došlo ke změně zúčtovacího období.
- Pokud byla služba převedena na nového majitele.
- Pokud byla služba ukončena.
Řídíme se pravidlem, že měsíční paušál propočítáváme poměrnou částí. Pokud máte zúčtovací období např. od 6. dubna do 5. května a službu si aktivujete 20. dubna, účtujeme Vám měsíční paušál jen poměrnou částí, za období od 20. dubna do 5. května.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Blíží se konec mojí smlouvy. Jaké mám možnosti?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Je roaming automaticky aktivní? Kolik mě stojí aktivace a měsíční poplatky?
- Jak postupovat v případě vrácení pronajatého TV zařízení?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?