Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak postupovat v případě vrácení pronajatého TV zařízení?
- set-top box
- síťový zdroj
- dálkové ovládání
- HDMI kabel
- ethernet kabel
Detailní informace naleznete na stránce Vrácené zařízení.
Při odstoupení od Účastnické smlouvy do 14 dnů je navíc potřeba kromě vrácení zařízení připojit i písemnou Žádost o odstoupení od Účastnické smlouvy.
V žádosti uveďte ID služby, jméno a příjmení majitele smlouvy, včetně jeho vlastnoručního podpisu.
Vrácení můžete provést dvěma způsoby:
- osobně na jakékoli prodejně T-Mobile
- zasláním na naše logistické centrum (PJ Expedis spol. s r.o., Logistické centrum T-Mobile, P3 Hala I, Vlastibořská 2789/2, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice)
Pokud ukončíte Účastnickou smlouvu a zařízení nevrátíte, dojde k vypořádání dle Obchodních podmínek pronájmu koncových zařízení.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak postupovat v případě vrácení pronajatého zařízení?
- Jak správně zapojit set-top box a modem, aby TV byla funkční?
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Co dělat, když se televize zasekává nebo je zpomalená?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci Max do set-top boxu Skyworth HY4403?
- Jak si můžu seřadit oblíbené kanály MAGENTA TV v set-top boxu a chytré televizi?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jak si nahraji svůj oblíbený seriál v aplikaci MAGENTA TV?
- Na kolika zařízeních lze sledovat MAGENTA TV?
- Na kolika zařízeních můžu používat službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou?