Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak postupovat v případě vrácení pronajatého TV zařízení?

V případě, že chcete ukončit pronájem zařízení nebo ukončit celou Účastnickou smlouvu a máte pronajaté TV zařízení, je potřeba vrátit kompletní TV zařízení:
  • set-top box
  • síťový zdroj
  • dálkové ovládání
  • HDMI kabel
  • ethernet kabel

Detailní informace naleznete na stránce Vrácené zařízení.

Při odstoupení od Účastnické smlouvy do 14 dnů je navíc potřeba kromě vrácení zařízení připojit i písemnou Žádost o odstoupení od Účastnické smlouvy. V žádosti uveďte ID služby, jméno a příjmení majitele smlouvy, včetně jeho vlastnoručního podpisu.

 

Vrácení můžete provést dvěma způsoby:

  • osobně na jakékoli prodejně T-Mobile
  • zasláním na naše logistické centrum (PJ Expedis spol. s r.o., Logistické centrum T-Mobile, P3 Hala I, Vlastibořská 2789/2, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice)

Pokud ukončíte Účastnickou smlouvu a zařízení nevrátíte, dojde k vypořádání dle Obchodních podmínek pronájmu koncových zařízení.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci