Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Na kolika zařízeních můžu používat službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou?
Službu MAGENTA TV můžete sledovat až na 4 zařízeních současně s jedním televizním účtem. K využívání služby MAGENTA TV je zapotřebí mobilní telefon, příp. tablet či Smart TV se staženou aplikací MAGENTA TV.
Další zařízení, prostřednictvím kterých lze využívat službu MAGENTA TV:
- Tablety a mobilní telefony s operačním systémem iOS 11.0 a vyšším nebo Android 7.0 a vyšší.
- Chytré televize s operačním systémem Android TV verze 7.0 a vyšším, OS Tizen 3.0 a vyšší, popřípadě WebOS (LG) vyrobenou po roce 2017 s verzí OS 3.5 a vyšší.
- Apple TV box s operačním systémem TVOS 16 a vyšším.
- MAGENTA TV můžete rovněž sledovat i ve webovém prohlížeči na nejnovější verzi prohlížečů: Google Chrome (verze 56 a vyšší), Firefox, Opera, Safari nebo Edge. Stačí si pouze otevřít stránku www.magenta-tv.cz.
- Musí disponovat operačním systémem Win 7, Win 8.1, Win 10, případně macOS 10.11 (El Capitan) a vyšším.
- Musí být vybavena internetovým datovým připojením.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde si mohu stáhnout aplikaci MAGENTA TV?
- Kde mohu sledovat pořady ve 4K kvalitě?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v notebooku nebo na mém PC?
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v mobilu nebo tabletu?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV (hrazenou platební kartou) aktivovat?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Co je aplikace MAGENTA TV?