Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak postupovat v případě vrácení pronajatého zařízení?

V případě, že chcete ukončit pronájem zařízení nebo ukončit celou Účastnickou smlouvu a máte pronajaté TV zařízení, je potřeba vrátit zařízení. Deatilní informace naleznete na stránce Vrácení zařízení
 
V případě uplatnění nároku Odstoupení od Účastnické smlouvy je potřeba kromě vrácení zařízení připojit i písemnou žádost o Odstoupení od Účastnické smlouvy a doručit jej na jakoukoliv prodejnu nebo do našeho logistického centra (PJ Expedis spol. s r.o., Logistické centrum T-Mobile, P3 Hala I, Vlastibořská 2789/2, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice). V žádosti uveďte ID služby, jméno a příjmení majitele smlouvy včetně jeho vlastnoručního podpisu.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci