Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Blíží se konec mojí smlouvy. Jaké mám možnosti?

K 1. 9. 2019 jsme změnili podmínky prodloužení smlouvy u mobilních hlasových tarifů, aby pro vás byly výhodnější.

Prodloužení smlouvy můžete vyřešit jen tím, že si jednoduše změníte tarif. Změnou tarifu získáte víc dat a víc svobody, protože po vypršení vaší současné smlouvy se vám nový tarif automaticky změní na variantu bez závazku. Cena ovšem zůstane stejná, dokud byste se nerozhodli měnit parametry tarifu. 

Klasické prodloužení smlouvy je stále možné – stačí si k novému tarifu pořídit telefon se zvýhodněním až 5 000 Kč a zaplatit ho jednorázově, případně na splátky bez navýšení. V tomto případě se vám smlouva prodlouží na 24 měsíců.
 
Pokud se blíží konec vaší smlouvy (generace starších tarifů) a nedojde ke změně tarifu, ponecháme vám váš původní tarif, ale bez závazku, tudíž budete platit o 150 Kč více než doposud.

Samotnou změnu tarifu i prodloužení smlouvy s telefonem vyřešíte jednoduše na www.t-mobile.cz/tarify.
 

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci