Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak si mohu změnit tarif na webu?
Jednoduše - stačí se přihlásit a my vám ukážeme nabídku na míru. Vy si vyberete tarif a potvrdíte jeho změnu. Bez papírování, bez čekání, ať jste kdekoli. Nový tarif začne platit hned, jak vám SMSkou přijde potvrzení. Vy pak můžete začít využívat jeho výhody.
Změna tarifu nijak neovlivní délku vaší smlouvy.
Navíc si nové tarify můžete upravovat, jak potřebujete. Vždy jednou za měsíc, resp. za vaše zúčtovací období, a to bez ohledu na to, jestli s námi máte smlouvu na dobu určitou či neurčitou. I když máte ke smlouvě telefon, můžete změnit tarif na nový - se stejným nebo vyšším měsíčním paušálem, abyste nemuseli doplácet zvýhodněnou cenu zařízení.
Po vypršení smlouvy se vám nový tarif automaticky změní na variantu bez závazku. Cena i ostatní parametry tarifu zůstanou stejné, dokud si je sami nezměníte.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jsem váš zákazník, jak mohu získat neomezená data ke svému tarifu?
- Jsem váš zákazník, jak mohu získat neomezená data ke svému tarifu?
- Blíží se konec mojí smlouvy. Jaké mám možnosti?
- Blíží se konec mojí smlouvy. Jaké mám možnosti?
- Změnil jsem si tarif, budu ho moci využívat okamžitě?
- Změnil jsem si tarif, budu ho moci využívat okamžitě?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?