Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Změnil jsem si tarif, budu ho moci využívat okamžitě?
Používáte naši aplikaci Můj T-Mobile a změnil jste tarif přímo tam?
Dobrá zpráva pro vás, tarif vám bude fungovat okamžitě, jen vyčkejte na potvrzující zprávu o provedení změny a můžete začít využívat výhody svého tarifu naplno. Ve faktuře vám paušál za tarif propočteme poměrně, podle starého a nového tarifu a data změny.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jsem váš zákazník, jak mohu získat neomezená data ke svému tarifu?
- Jsem váš zákazník, jak mohu získat neomezená data ke svému tarifu?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Jak si mohu změnit tarif na webu?
- Jak si mohu změnit tarif na webu?
- Za jak dlouho můžu začít Netflix sledovat, když si pořídím balíček?
- Za jak dlouho můžu začít Netflix sledovat, když si pořídím balíček?