Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kde si mohu změnit tarif?
- Nejjednodušší pro změnu tarifu je aplikace Můj T-Mobile. Změnu tam provedete na pár kliků a nový tarif můžete začít využívat okamžitě po obdržení potvrzující SMS.
- Tarif lze samozřejmě změnit i na webu.
- Se změnou tarifu vám také rádi pomohou kolegové ze Zákaznického centra (+420 800 73 73 73) nebo v našich prodejnách.
Více informací naleznete na stránce Změna tarifu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si mohu změnit e-mail pro komunikaci?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?
- Kde můžu smlouvu prodloužit?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Jsem váš zákazník, jak mohu získat neomezená data ke svému tarifu?
- Když si měním tarif, je tato služba zpoplatněná?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Můžu použít volné minuty a data, která mám ve svém tarifu, i v zahraničí?