Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?

Pro zjištění PINu nebo jeho odblokování potřebujete kód PUK.

Ten si můžete zjistit těmito způsoby:

  1. Přes Můj T-Mobile na počítači, v horním menu  Smlouva > SIM karta.
  2. Bezplatným vytočením *123*307# z vašeho nebo jiného T-Mobile čísla. Ozve se mobilní samoobsluha, která vás již navede. Pokud u nás máte tarif, budete pro zjištění PUKu budete potřebovat heslo pro komunikaci s našimi asistenty (standardně čtyřmístný číselný kód).
    Pokud využíváte Předplacenou kartu, budete potřebovat číslo SIM karty (vytištěno na vaší SIM kartě, začíná 89420...).
  3. Zaskočit se SIM kartou (když máte Předplacenou kartu), nebo s občanským průkazem (když máte tarif) na naši prodejnu.
  4. V neposlední řadě můžete zkusit najít průvodní dopis k SIM kartě, kde jsou kódy napsané.
  5. Z jiného telefonního čísla můžete problém vyřešit přes Zákaznické centrum zavoláním na 800 73 73 73.

Další informace najdete například zde.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci