Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
Naše pojištění chrání telefon i pro případ krádeže. Pokud vás taková nepříjemná událost potká, zavolejte nejdřív na policii a krádež nahlaste.
- S protokolem a „Souhlasem se znemožněním provozu odcizeného koncového mobilního telefonního přístroje“ od policie stačí zavolat na tel. číslo 800 720 290 a nahlásit pojistnou událost. Pokud bylo pojištění uzavřeno do 25. 9. 2024, kontaktujte pojišťovnu na čísle 800 758 623.
- K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile.
- Operátoři vám pomůžou a poradí s dalšími kroky.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Pojištěný telefon potřebuji mít opravený co nejrychleji, můžu si ho dát do servisu u nás v ulici?
- Pojištěný telefon potřebuji mít opravený co nejrychleji, můžu si ho dát do servisu u nás v ulici?