Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
I to se může stát. Když už k tomu dojde, zastavte se na naší prodejně nebo pokud nám můžete od někoho zavolat na číslo 4603 (v síti T-Mobile) nebo 800 73 73 73 nebo business linku 4644 (+420 603 604 644), abychom mohli zablokovat vaši SIM kartu a nikdo ji nemohl zneužít. A pokud vám telefon někdo ukradne, nezapomeňte to nahlásit i na policii. S protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 234 240 360 a nahlásit "pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám pomůžou a sdělí další kroky.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
- Potřebuji doručit telefon jindy a jinak. Co mám dělat?
- A co když z ukradeného telefonu někdo provolá hodiny třeba do Dominikánské republiky?
- Pojištěný telefon potřebuji mít opravený co nejrychleji, můžu si ho dát do servisu u nás v ulici?
- Telefon požaduje číslo Střediska zpráv, co je to za číslo?
- Co se stane, když jsem v roamingu a mám blokované Mezinárodní hovory?