Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
Žádnou paniku, to vyřešíme. Hlavně je dobré si co nejdříve zablokovat svou SIM kartu a vyměnit ji za novou.
To můžete udělat:
- zavoláním na 4603 (+420 603 603 603 ze zahraničí) nebo business linku 4644 (+420 603 604 644),
- zastavit se v kterékoli prodejně T-Mobile a tam vám pomohou.
Pokud vám telefon někdo ukradne, nezapomeňte to nahlásit i na policii. Máte-li u nás uzavřeno pojištění T-Mobile Pro jistotu, s protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623 a nahlásit "pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám s tím rádi pomůžou a sdělí další kroky.
Více informací o výměně SIM karty naleznete zde.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
- Pojištěný telefon potřebuji mít opravený co nejrychleji, můžu si ho dát do servisu u nás v ulici?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?