Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
Žádnou paniku, to vyřešíme. Hlavně je dobré si co nejdříve zablokovat svou SIM kartu a vyměnit ji za novou.
To můžete udělat:
- zavoláním na 4603 (+420 603 603 603 ze zahraničí) nebo business linku 4644 (+420 603 604 644),
- zastavit se v kterékoli prodejně T-Mobile a tam vám pomohou.
Pokud vám telefon někdo ukradne, nezapomeňte to nahlásit i na policii. Máte-li u nás uzavřeno pojištění T-Mobile Pro jistotu, s protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623 a nahlásit "pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám s tím rádi pomůžou a sdělí další kroky.
Více informací o výměně SIM karty naleznete zde.