Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!

Žádnou paniku, to vyřešíme. Hlavně je dobré si co nejdříve zablokovat svou SIM kartu a vyměnit ji za novou. To můžete udělat:

  • zavoláním na 4603 (+420 603 603 603 ze zahraničí) nebo business linku 4644 (+420 603 604 644),
  • zastavit se v kterékoli prodejně T-Mobile a tam vám pomůžou.

Pokud vám telefon někdo ukradne, nezapomeňte to nahlásit i na policii. S protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 234 240 360 a nahlásit "pojistnou událost".  K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám pomůžou a sdělí další kroky.

Více informací o výměně SIM karty naleznete zde.

Jak Vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by Vám mohly také pomoci