Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?

Pokud ztratíte telefon, v kterém máte nahrán váš eSIM profil, postupujte obdobně jako v případě klasické SIM karty.

  • Navštivte prodejnu T-Mobile nebo kontaktujte Zákaznické centrum na čísle 800 737373 (v druhém případě budete potřebovat znát telefonní číslo a heslo pro komunikaci).
  • Požádejte o zablokování eSIM případně rovnou o výměnu za novou SIM kartu (či eSIM profil).
  • Obdržíte novou klasickou SIM kartu nebo aktivační kód ke stažení eSIM profilu do nového zařízení.

V případě, že potřebujete poslat vaše eSIM zařízení do servisu a zařízení je funkční (lze se s ním připojit k mobilní síti nebo Wi-Fi):

  • Doporučujeme provést smazání eSIM profilu z tohoto zařízení dle uživatelského návodu k zařízení.
  • Před smazáním z eSIM profilu se ujistěte, že je zařízení připojeno k internetu.
  • Následně požádejte T-Mobile o výměnu za klasickou SIM kartu nebo novou eSIM (pokud zařízení, které budete dočasně používat, podporuje eSIM).

V případě, že potřebujete poslat vaše eSIM zařízení do servisu a zařízení nefunguje (nelze se s ním připojit k mobilní síti nebo Wi-Fi):

  • Doporučujeme požádat T-Mobile o výměnu za klasickou SIM kartu nebo novou eSIM (pokud zařízení, které budete dočasně používat, podporuje eSIM).

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci