Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?

V případě, že si přejete vaše zařízení, v kterém je uložen váš eSIM profil, předat jiné osobě, máte možnost eSIM profil ze zařízení smazat. Obvykle je tato možnost v menu Nastavení. V této souvislosti doporučujeme přečíst uživatelský návod k vašemu zařízení. eSIM, coby elektronická součástka, v zařízení zůstane, ale po smazání eSIM profilu (či více profilů) zůstane prázdná. Nový uživatel zařízení může požádat T-Mobile o poskytnutí aktivačního kódu a do zařízení si nahrát svůj eSIM profil.

Pokud chcete použít váš původní eSIM profil v novém zařízení, požádejte T-Mobile o výměnu SIM karty (v tomto případě výměnu eSIM profilu). Kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis nebo se obraťte na některou z našich prodejen. Pro výměnu (e)SIM si připravte informace o svém telefonním čísle a heslo pro komunikaci. Obdržíte nový aktivační kód, který si nahrajete do vašeho nového zařízení.

Pokud chcete vaše zařízení půjčit další osobě jen dočasně, váš eSIM profil po tuto dobu nebudete potřebovat a zároveň nechcete, aby k němu měla přístup další osoba, nemusíte profil ze zařízení nutně smazat. Pro tento případ stačí, pokud si nastavíte pro váš eSIM profil PIN kód a zapamatujete si ho. Osoba bez jeho znalosti nebude váš eSIM profil moci použít.

Pokud chcete smazat eSIM profil z vašeho zařízení záměrně a natrvalo (např. z důvodu prodeje zařízení další osobě), před samotným potvrzením smazání eSIM profilu se ujistěte, že je zařízení připojeno k internetu, např. přes Wi-Fi.

Jak Vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by Vám mohly také pomoci