Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?
Pokud potřebujete předat jiné osobě zařízení, kde je uložen váš eSIM profil:
- Můžete eSIM profil ze zařízení smazat.
- Obvykle je tato možnost v menu Nastavení. V této souvislosti doporučujeme přečíst uživatelský návod k vašemu zařízení. eSIM, coby elektronická součástka, v zařízení zůstane, ale po smazání eSIM profilu (či více profilů) zůstane prázdná.
- Nový uživatel zařízení může požádat T-Mobile o poskytnutí aktivačního kódu a do zařízení si nahrát svůj eSIM profil.
Pokud chcete použít váš původní eSIM profil v novém zařízení:
- Požádejte T-Mobile o výměnu SIM karty (v tomto případě výměnu eSIM profilu).
- Kontaktujte náš zákaznický servis nebo se obraťte na některou z našich prodejen.
- Pro výměnu (e)SIM si připravte informace o svém telefonním čísle a heslo pro komunikaci.
- Obdržíte nový aktivační kód, který si nahrajete do vašeho nového zařízení.
Pokud chcete vaše zařízení půjčit další osobě jen dočasně:
- Váš eSIM profil po tuto dobu nebudete potřebovat a zároveň nechcete, aby k němu měla přístup další osoba, nemusíte profil ze zařízení nutně smazat.
- Pro tento případ stačí, pokud si nastavíte pro váš eSIM profil PIN kód a zapamatujete si ho.
- Osoba bez jeho znalosti nebude váš eSIM profil moci použít.
Pokud chcete smazat eSIM profil z vašeho zařízení záměrně a natrvalo (např. z důvodu prodeje zařízení další osobě):
- Před samotným potvrzením smazání eSIM profilu se ujistěte, že je zařízení připojeno k internetu, např. přes Wi-Fi.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Jak se s eSIM připojím k síti?
- Co dělat, pokud stažení profilu eSIM selže?
- Jak mohu získat přístup k eSIM a kolik stojí aktivace?
- Co je eSIM?
- Mohu zařízení pro Chytré auto používat ve více autech?
- Jak postupovat v případě vrácení pronajatého TV zařízení?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?