Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Co dělat, pokud stažení profilu eSIM selže?

Ujistěte se, třeba otevřením nějaké webové stránky, že máte v zařízení funkční připojení k internetu, např. přes síť Wi-Fi. Pro jistotu můžete zařízení restartovat.

Pokud stahujete eSIM profil do hodinek:

  • Ujistěte se, že je funkční Bluetooth spojení mezí hodinkami a telefonem, který je připojen k internetu (výrobce hodinek může vyžadovat, aby v telefonu byla vložena SIM karta stejného operátora, jehož eSIM si přejete instalovat do hodinek – podrobnosti viz návod k obsluze hodinek.)
  • Znovu nasnímejte QR kód.
  • V případě, že nelze eSIM profil stáhnout, zajděte na nejbližší prodejnu T-Mobile, kde vám vydají nový aktivační kód.

I u iPhone se může stát, že nejde profil nahrát:

  • Pokud je telefon připojen pouze přes Wi-Fi síť.
  • Vložte do slotu pro SIM některou T-Mobile SIM s aktivními daty a zkuste aktivovat eSIM profil přes datovou síť T-Mobile.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci