Co dělat, pokud stažení profilu eSIM selže?
Ujistěte se, třeba otevřením nějaké webové stránky, že máte v zařízení funkční připojení k internetu, např. přes síť Wi-Fi. Pro jistotu můžete zařízení restartovat.
Pokud stahujete eSIM profil do hodinek:
- Ujistěte se, že je funkční Bluetooth spojení mezí hodinkami a telefonem, který je připojen k internetu (výrobce hodinek může vyžadovat, aby v telefonu byla vložena SIM karta stejného operátora, jehož eSIM si přejete instalovat do hodinek – podrobnosti viz návod k obsluze hodinek.)
- Znovu nasnímejte QR kód.
- V případě, že nelze eSIM profil stáhnout, zajděte na nejbližší prodejnu T-Mobile, kde vám vydají nový aktivační kód.
I u iPhone se může stát, že nejde profil nahrát:
- Pokud je telefon připojen pouze přes Wi-Fi síť.
- Vložte do slotu pro SIM některou T-Mobile SIM s aktivními daty a zkuste aktivovat eSIM profil přes datovou síť T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Jak se s eSIM připojím k síti?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Co je eSIM profil?
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?
- Co je eSIM?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Co dělat, když se sledování TV zasekává?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?