Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
Zařízení, které podporuje eSIM, by mělo dokázat provést reset do továrního nastavení tak, že v něm zachováte váš již dříve nahraný eSIM profil, tj. i po resetu se budete moci přihlásit do mobilní sítě s vaším telefonním číslem.
Uživatelské rozhraní vašeho zařízení (obvykle v menu Nastavení) však podporuje i smazání samotného eSIM profilu. Tento krok, vždy dobře zvažte, protože obnovit stejný eSIM profil po jeho smazání již není možné.
- Po vymazání eSIM profilu ze zařízení můžete použít jiný eSIM profil, pokud nějaký již máte v zařízení uložen z minulosti a pokud je tento profil pořád aktivní.
- Druhou možností je nahrát do zařízení zcela nový eSIM profil. K tomu budete potřebovat nový aktivační kód od T-Mobile.
- Telefonní číslo smazaného eSIM profilu lze zachovat v případě, že původní profil nebyl v T-Mobile dosud deaktivován. Jde o obdobnou situaci, jako když ztratíte klasickou SIM kartu - můžete požádat T-Mobile o její dočasné zablokování a následně požádáte o vydání nové SIM karty.
Pokud chcete smazat eSIM profil z vašeho zařízení záměrně a natrvalo (např. z důvodu prodeje zařízení další osobě), před samotným potvrzením smazání eSIM profilu se ujistěte, že je zařízení připojeno k internetu, např. přes Wi-Fi.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?
- Můžu si do zařízení nahrát více eSIM profilů?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Co je eSIM profil?
- Co dělat, pokud stažení profilu eSIM selže?
- Jak se s eSIM připojím k síti?
- Co je eSIM?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?