Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
Připravili jsme pro vás tipy a rady k nejčastějších příčinám nefunčnosti odesílání SMSek:
- Nejčastěji pomůže vypnutí a zapnutí telefonu - je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí.
- Zkontrolujte nastavení v telefonu.
- Možná to zní divně, ale zkontrolujte správnost čísla, kam posíláte SMSky.
- Začíná telefonní číslo na 90...? Pravděpodobně máte tyto speciální SMSky blokované. Podívejte se prosím na Můj T-Mobile, Služby, Zábavní služby a SMS platby.
- V případě, že zatím nic nepomohlo, zkuste vložit vaší SIM kartu do jiného telefonu (tím zjistíme, jestli je chyba na SIM kartě nebo v telefonu).
- Pokud je chyba na SIM kartě, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum, nebo navštivte některou z našich prodejen.
- V situaci, kdy je chyba na mobilním zařízení, doporučujeme se obrátit na prodejce vašeho telefonu.
Další rady najdete na naší stránce technické podpory.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Telefon mi píše "chyba registrace SIM" - co to znamená?
- Nepřicházejí mi SMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Provedl jsem platbu se špatným či žádným variabilním symbolem, co mám dělat?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?