Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Telefon mi píše "chyba registrace SIM" - co to znamená?
Pravděpodobně se jedná o chybu SIM karty. Níže popisujeme postup, který by mohl pomoct.
- Prosím vypněte a zapněte telefon, často taková banalita pomáhá...
- Vyzkoušejte svou SIM kartu v jiném telefonu, tím zjistíme, jestli není náhodou chyba v zařízení.
- Pokud nefunguje SIM karta ani v jiném telefonu, zaskočte prosím se SIM kartou (u karet na smlouvu i s občanským průkazem) na naši prodejnu a my Vám SIM kartu rádi bezplatně na počkání vyměníme.
- Pokud je problém v telefonu, doporučujeme se obrátit na prodejce.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Během hovoru se mi rozpadají hovory, poradíte mi, co s tím?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Co když mi dojde kredit během hovoru?