Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Telefon mi píše "chyba registrace SIM" - co to znamená?
Pravděpodobně se jedná o chybu SIM karty. Níže popisujeme postup, který by mohl pomoci.
- Prosím vypněte a zapněte telefon, často taková banalita pomáhá...
- Vyzkoušejte svou SIM kartu v jiném telefonu, tím zjistíme, jestli není náhodou chyba v zařízení.
- Pokud nefunguje SIM karta ani v jiném telefonu, zaskočte prosím se SIM kartou (u karet na smlouvu i s občanským průkazem) na naši prodejnu a my Vám SIM kartu rádi bezplatně na počkání vyměníme.
- Pokud je problém v telefonu, doporučujeme se obrátit na prodejce.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?