Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
Připravili jsme pro vás tipy a rady k nejčastějším příčinám nefunkčnosti dat v mobilu.
- Nejčastěji pomůže vypnutí a zapnutí telefonu - je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí.
- Zkontrolujte nastavení internetu na SIM kartě a čerpání datového limitu v Můj T-Mobile v sekci Služby > Internet.
- Nastavte si správně telefon pomocí konfigurační zprávy nebo interaktivního návodu.
- V případě, že zatím nic nepomohlo, zkuste vložit vaší SIM kartu do jiného telefonu. Tím zjistíme, jestli je chyba na SIM kartě nebo v telefonu.
- Pokud je chyba na SIM kartě, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum, nebo navštivte některou z našich prodejen.
- V situaci, kdy je chyba na mobilním zařízení, doporučujeme se obrátit na prodejce vašeho telefonu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Telefon mi píše "chyba registrace SIM" - co to znamená?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Proč mi nefunguje Wi-Fi volání, když mám podporovaný telefon?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?