Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?

Připravili jsme pro vás tipy a rady k nejčastějším příčinám nefunkčnosti dat v mobilu.

  1. Nejčastěji pomůže vypnutí a zapnutí telefonu - je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí.
  2. Zkontrolujte nastavení internetu na SIM kartě a čerpání datového limitu v Můj T-Mobile v sekci Služby > Internet.
  3. Nastavte si správně telefon pomocí konfigurační zprávy nebo interaktivního návodu.
  4. V případě, že zatím nic nepomohlo, zkuste vložit vaší SIM kartu do jiného telefonu. Tím zjistíme, jestli je chyba na SIM kartě nebo v telefonu.
  5. Pokud je chyba na SIM kartě, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum, nebo navštivte některou z našich prodejen.
  6. V situaci, kdy je chyba na mobilním zařízení, doporučujeme se obrátit na prodejce vašeho telefonu.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci