Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Proč mi nefunguje Wi-Fi volání, když mám podporovaný telefon?
Pokud máte telefon zakoupený jinde než u nás, nedokážeme zaručit jeho správnou funkčnost. Jeho systém totiž nemusí být naladěný na naši síť.
Jestliže jste si telefon zakoupili u nás, využijte pro nastavení naše interaktivní návody. A pokud ani s nimi nepochodíte, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Mám si něco instalovat, aby mi Wi-Fi volání běželo?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?