Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
Připravili jsme pro Vás tipy a rady k nejčastějším příčinám nefunkčnosti odesílání MMS:
- Nejčastěji pomůže vypnutí a zapnutí telefonu - je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí.
- Zkontrolujte nastavení telefonu.
- V případě, že zatím nic nepomohlo, zkuste vložit Vaši SIM kartu do jiného telefonu (tím zjistíme, jestli je chyba na SIM kartě nebo v telefonu).
- Pokud je chyba na SIM kartě, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum, nebo navštivte některou z našich prodejen.
- Pokud je chyba v telefonu, doporučujeme jeho reklamaci u prodejce.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Telefon mi píše "chyba registrace SIM" - co to znamená?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Nepřicházejí mi SMS, co mám dělat?
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Mám jistotu, že mě někdo nemůže neoprávněně sledovat?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?