Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?

Když se připojujete z mobilního telefonu/tabletu:

  • Zkuste telefon vypnout a zapnout. Ověřte, zda na displeji telefonu vidíte zobrazenou dostupnost signálu (typicky v horní části displeje formou čárek) a máte zapnutá mobilní data.
  • Zkontrolujte, jestli je na vaší SIM kartě aktivovaná služba GPRS/EDGE/LTE. Můžete si to ověřit v Můj T-Mobile.
  • Pro připojení k internetu je nutné mít dostatečný kredit (u Twistu), případně mít uhrazená všechna vyúčtování služeb. Kredit si zjistíte zadáním kódu *101# ve vašem telefonu. Stav vyúčtování si můžete ověřit v Můj T-Mobile, kde ho můžete případně uhradit.
  • Ověřte si správné nastavení vašeho telefonu.
  • Jestliže žádný z těchto kroků nepomůže, vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu. Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu telefonu, v takovém případě doporučujeme obnovení továrního nastavení, případně servis telefonu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné si vyměnit na prodejně.

Když se připojujete pomocí USB modemu:

  • Je potřeba mít nainstalovanou aktuální verzi programu Internet Manager.
  • Pokud máte aktuální verzi, vyzkoušejte modem v jiném PC, případně vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného zařízení (mobilní telefon, tablet, modem). Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu PC nebo modemu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.

Více informací naleznete zde.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci