Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
Když se připojujete z mobilního telefonu/tabletu:
- Zkuste telefon vypnout a zapnout. Ověřte, zda na displeji telefonu vidíte zobrazenou dostupnost signálu (typicky v horní části displeje formou čárek) a máte zapnutá mobilní data.
- Zkontrolujte, jestli je na vaší SIM kartě aktivovaná služba GPRS/EDGE/LTE. Můžete si to ověřit v Můj T-Mobile.
- Pro připojení k internetu je nutné mít dostatečný kredit (u Twistu), případně mít uhrazená všechna vyúčtování služeb. Kredit si zjistíte zadáním kódu *101# ve vašem telefonu. Stav vyúčtování si můžete ověřit v Můj T-Mobile, kde ho můžete případně uhradit.
- Ověřte si správné nastavení vašeho telefonu.
- Jestliže žádný z těchto kroků nepomůže, vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu. Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu telefonu, v takovém případě doporučujeme obnovení továrního nastavení, případně servis telefonu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné si vyměnit na prodejně.
Když se připojujete pomocí USB modemu:
- Je potřeba mít nainstalovanou aktuální verzi programu Internet Manager.
- Pokud máte aktuální verzi, vyzkoušejte modem v jiném PC, případně vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného zařízení (mobilní telefon, tablet, modem). Bude-li v jiném přístroji vše v pořádku, může se jednat o chybu PC nebo modemu, v opačném případě může být omezení způsobené vadnou SIM kartou. SIM kartu je možné vyměnit na prodejně.
Více informací naleznete zde.