Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?

Nejdříve si zkontrolujte, zda se hlásíte pod platnou SIM kartou a nedošlo u vás k nějaké změně. Poté se přihlašte pomocí jednorázového SMS hesla a přihlašovací údaje si změnte na nové.
 
V případě, že máte Twist kartu a přestala vám fungovat, tak zřejmě nebyla dobita alespoň jednou ročně kreditem 200 Kč a došlo k jejímu zablokování nebo byla zrušena.
 
Pokud máte pouze internet DSL, je potřeba aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Pro první přihlášení použijte raději webové připojení na PC. 
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS, zadejte Vaše DSL číslo a pokračujte jednou ze dvou možností ověření:
  • Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e-mail, obdržíte na něj jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do nabízeného okna, potvrdíte a jste přihlášeni do webové samoobsluhy Můj T-Mobile.
  • Pokud jste kontaktní e-mail nezadali, budeme chtít pro ověření číslo DSL klíče (9místný kód, který naleznete na smlouvě ve formátu DSLxxxxxx). 

Po vložení čísla budete přihlášeni do webové samoobsluhy Můj T-Mobile a budete se moci přihlásit i do aplikace.

 

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci