Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?

První přihlášení je nutné provést přes webový Můj T-Mobile pomocí zaslaného/získaného přihlašovacího jména (jde o ID služby) a pomocí jednorázového hesla, které je odesláno na kontaktní e-mail ke službě.

Po jednorázovém přihlášení zvolíte své heslo a nové přihlašovací jméno, se kterým se budete do Můj T-Mobile přihlašovat.

Další možností je přihlášení do Můj T-Mobile (web i appka) pomocí jednorázového hesla. Do pole telefonního čísla opět vyplníte ID služby a heslo Vám přijde na kontaktní číslo dané služby, případně na e-mail, pokud kontaktní číslo chybí.

 

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci