Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?

Nejčastější příčinou neúspěšného přihlášení je chybné zadání uživatelského jména nebo hesla. Méně častým důvodem je, že doposud nedošlo k zaregistrování vaší SIM a vytvoření nového uživatelského účtu. V obou uvedených případech se obvykle setkáte s tímto chybovým hlášením:

Protože jste zadali nesprávné uživatelské jméno nebo heslo, nemohli jsme vás přihlásit. Zkuste to prosím znovu. Kód chyby: G 706

Pokud si nejste jisti, zda máte již SIM zaregistrovanou, proveďte přihlášení pomocí jednorázového hesla a poté se zaregistrujte v menu Hlavní rozcestník > Moje smlouva > Nastavení účtu (sekce Může se vám hodit).

V případě, že si nemůžete vzpomenout na heslo, obnovíte jej pomocí tlačítka Zapomenuté heslo v přihlašovacím dialogu.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci