Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?

Uživatelské jméno si můžete změnit po přihlášení do Můj T-Mobile v sekci Hlavní rozcestník > Smlouva > Nastavení účtu (v sekci Hodí se vám).  Po změně je nutné se odhlásit a po obdržení potvrzovací SMS se znovu přihlásit. Tím zajistíte, aby se změna jména správně uložila do všech služeb, které můžete na portálu využívat.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci