Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
Na webu Můj T-Mobile zadáte číslo Telefonní linky Premium do pole pro jednorázové přihlášení.
- V případě že máte nastavený komunikační e-mail, tak vám nepřijde ověřovací kód SMS zprávou, ale jako e-mail.
- V případě že komunikační e-mail nastavený nemáte, použijete jako ověřovací kód první čtyři čísla z „Klíč k registraci do služeb T-Mobile“. Ten najdete v obálce, která vám byla doručena po aktivaci služby.
Po prvním přihlášení si můžete vaši Telefonní linku Premium zaregistrovat a příště se přihlašovat už jen pomocí vámi vytvořených přihlašovacích údajů. Pokud nemůžete dohledat obálku s klíčem, neváhejte kontaktovat Zákaznické centrum, kde vám klíč pro registraci rádi sdělí.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Chtěl/a bych si nastavit m-platbu, co mám udělat?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Získal jsem díky tarifu Next benefit AlzaPlus+. Jak se mohu přihlásit na alza.cz?
- Mám na smlouvě více čísel, ale nevím, jak u nich mohu jednoduše na webu měnit nastavení.
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?