Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak se přihlásím do portálu Moje firma v případě, že mám pouze nehlasovou službu (např. TV, DSL) a vůbec nemám T-Mobile telefonní číslo?
Všechny podrobné informace o přihlášení do portálu Moje firma naleznete na našem webu.
Přihlásit se do něj můžete třemi způsoby:
- Jednorázový vstup
- Uživatelské jméno a heslo
- Automatické přihlášení
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace Můj T-Mobile, co mám dělat?
- Mám na smlouvě více čísel, ale nevím, jak u nich mohu jednoduše na webu měnit nastavení.
- Zapomněl jsem přihlašovací údaje k MAGENTA TV (heslo nebo uživatelské jméno), co mám dělat?