Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
Doporučujeme aplikaci Můj T-Mobile odinstalovat a nainstalovat znovu, případně se přihlásit a odhlásit. Pokud vám aplikace stále nefunguje, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603, nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci.
Upozorňujeme, že pro instalaci aplikace Můj T-Mobile je potřeba mít smartphone (tzv. chytrý telefon), být zákazníkem T-Mobile a mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi-Fi).
Tyto dotazy by Vám mohly také pomoci
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Kde si mohu nainstalovat aplikaci Můj T-Mobile?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace T-Mobile TV GO. Co s tím?
- Mám satelitní televizi, ale využívám přístup ke sledování přes aplikaci T-Mobile TV GO v druhé televizi. Mohu reklamy přetáčet?
- Jaký je rozdíl mezi aplikacemi T-Mobile TV GO a Mobilní TV?
- Pokud sleduji T-Mobile televizní vysílání v mobilu nebo tabletu, odečítají se data z mého datového limitu?