Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
Nejdříve zkontrolujte, zda splňujete vše, co je pro instalaci a využívání aplikace Můj T-Mobile potřeba:
- mít smartphone (tzv. chytrý telefon) - ověřte, zda máte podporovaný telefon a OS
- být zákazníkem T-Mobile
- mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi-Fi)
Pokud máte vše potřebné a aplikace nefunguje, doporučujeme ji odinstalovat a znovu nainstalovat, případně se odhlásit a znovu přihlásit. A když nepomůže ani to, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603 nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci.