Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
Nejdříve zkontrolujte, zda splňujete vše, co je pro instalaci a využívání aplikace Můj T-Mobile potřeba:
- mít smartphone (tzv. chytrý telefon) - ověřte, zda máte podporovaný telefon a OS
- být zákazníkem T-Mobile
- mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi-Fi)
- zkontrolujte si naše desatero pro fungování apky
Pokud máte vše potřebné a aplikace nefunguje, doporučujeme se odhlásit a znovu přihlásit, případně aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat.
A když nepomůže ani to, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603 nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?