Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?

Nejdříve zkontrolujte, zda splňujete vše, co je pro instalaci a využívání aplikace Můj T-Mobile potřeba:

Pokud máte vše potřebné a aplikace nefunguje, doporučujeme se odhlásit a znovu přihlásit, případně aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat.
A když nepomůže ani to, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603 nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci.

 

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci