Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?

Doporučujeme aplikaci Můj T-Mobile odinstalovat a nainstalovat znovu, případně se přihlásit a odhlásit. Pokud vám aplikace stále nefunguje,  kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603, nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci.
Upozorňujeme, že pro instalaci aplikace Můj T-Mobile je potřeba mít smartphone (tzv. chytrý telefon), být zákazníkem T-Mobile a mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi-Fi).

Jak Vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by Vám mohly také pomoci