Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mohu opět získat klasickou SIM kartu, když se rozhodnu změnit své zařízení?
Ano, můžete si vyměnit svoji eSIM (přesněji řečeno eSIM profil) za novou eSIM, případně i za klasickou SIM kartu. To je možné na prodejně T-Mobile nebo přes Zákaznické centrum na čísle 800 737373.
Pokud se rozhodnete později používat zařízení podporující eSIM, můžete požádat opět o výměnu klasické SIM karty za eSIM.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Co mám dělat, když potřebuji vyměnit SIM kartu?
- Co mám dělat, když potřebuji vyměnit SIM kartu?
- Jak mohu získat přístup k eSIM a kolik stojí aktivace?
- Jak mohu získat přístup k eSIM a kolik stojí aktivace?
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?