Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kde najdu PIN, PUK nebo heslo k online službám?
Původní PIN a PUK kód najdete v úvodním dopise nebo na plastovém obalu, který jste od nás na začátku dostali společně se SIM kartou.
PUK kód se dá také zjistit v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > SIM karta > PUK kódy nebo pomocí odeslání kódu *123*307# přímo z vašeho mobilu jako když voláte telefonní číslo.
Co je dobré vědět o PIN a PUK:
- PIN kód chrání vaši SIM kartu před zneužitím jinou osobou, je to takové vstupní heslo. Pokud ho třikrát po sobě zadáte nesprávně, přístup k SIM kartě se zablokuje. K odblokování SIM je pak potřeba PUK kód.
- PUK má taky omezený počet pokusů, pokud ho desetkrát po sobě zadáte nesprávně, SIM karta se zablokuje napořád. Pak je potřeba si říct o novou SIM kartu přes Zákaznické centrum, v prodejně T-Mobile nebo on-line v Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co jsou to kódy PIN a PUK a k čemu slouží?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Mám zablokovanou SIM kartu, co mám dělat?
- Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?
- Co je to PUK2, k čemu slouží a jak ho zjistím?
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Kde najdu svou smlouvu v elektronické podobě?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?