Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
Pokud si potřebujete změnit tarif, není potřeba si starý tarif odhlašovat. Jednoduše si nastavíte nový tarif v samoobslužném kanálu Můj T-Mobile a ten je aktuálně platný.
- Televizní tarif MAGENTA TV s uzavřenou účastnickou smlouvou si můžete jednoduše spravovat v aplikaci Můj T Mobile.
Stačí kliknout ve výpisu služeb na hlavní stránce na svojí televizní službu. Na následující stránce pak vyberte dlaždici s názvem tarifu MAGENTA TV a zde si již můžete vybrat nový tarif. - Se změnou tarifu se samozřejmě můžete obrátit i na naše Zákaznické centrum 800 737373 nebo navštívit prodejnu (Prodejny - T-Mobile.cz).
Televizní tarif MAGENTA TV hrazený platební kartou spravujete ve správě svého televizního účtu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
- Mohu začít sledovat MAGENTA TV ihned po nákupu?
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Kde si mohu koupit MAGENTA TV?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jaký je rozdíl mezi bezplatným televizním vysíláním a MAGENTA TV?
- Jaké jsou přihlašovací údaje do služby MAGENTA TV?
- Co je aplikace MAGENTA TV?