Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?

Pokud si potřebujete změnit tarif, není potřeba si starý tarif odhlašovat. Jednoduše si nastavíte nový tarif v samoobslužném kanálu Můj T-Mobile a ten je aktuálně platný.

  • Televizní tarif MAGENTA TV s uzavřenou účastnickou smlouvou si můžete jednoduše spravovat v aplikaci Můj T Mobile.
    Stačí kliknout ve výpisu služeb na hlavní stránce na svojí televizní službu. Na následující stránce pak vyberte dlaždici s názvem tarifu MAGENTA TV a zde si již můžete vybrat nový tarif.
  • Se změnou tarifu se samozřejmě můžete obrátit i na naše Zákaznické centrum 800 737373 nebo navštívit prodejnu (Prodejny - T-Mobile.cz).

Televizní tarif MAGENTA TV hrazený platební kartou spravujete ve správě svého televizního účtu.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci