Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kde si mohu koupit MAGENTA TV?
Digitální televizi MAGENTA TV si nejjednodušeji objednáte on-line, ale můžete zavolat na naše zákaznické centrum 800 737373 nebo navštívit prodejnu (Prodejny - T-Mobile.cz). Dle zvoleného způsobu doručení podepíšete účastnickou smlouvu a převezmete set-top box, pokud byl součástí objednávky. Následně dojde automaticky k aktivaci vašeho televizního účtu a přijdou vám do e-mailu a SMSkou přihlašovací údaje pro MAGENTA TV.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
- Mohu začít sledovat MAGENTA TV ihned po nákupu?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v mobilu nebo tabletu?