Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
Set-top boxy Arris přestaly splňovat technické požadavky na bezpečný provoz televizního vysílání a k 29. 10. 2024 bude ukončena jejich technická podpora.
Jak mohu nyní sledovat MAGENTA TV?
Máme pro Vás dvě možnosti, jak televizi i nadále sledovat:
- Na novém set-top boxu, který si můžete pronajmout na některé naší prodejně nebo zavolejte na infolinku 800 73 73 73 a my vám rádi s objednávkou nového set-top boxu pomůžeme.
- Pokud vlastníte chytrou televizi, můžete si do ní nainstalovat aplikaci MAGENTA TV a set-top box již nebudete potřebovat.
Ušetříte tak nejen za pronájem zařízení, ale také místo na stolku, protože vše budete ovládat pomocí Vašeho ovladače od televizoru.
Seznam podporovaných zařízení a návod, jak aplikaci MAGENTA TV nainstalovat, naleznete na Chytré televizory s aplikací MAGENTA TV.
A co instalace nového set-top boxu?
Zapojení nového set-top boxu zvládnete hravě sami! Pomohou vám s tím návody, které naleznete na Set-top box k MAGENTA TV.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak správně zapojit set-top box a modem, aby TV byla funkční?
- Budu potřebovat set-top box?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci Max do set-top boxu Skyworth HY4403?
- Co dělat, když se televize zasekává nebo je zpomalená?
- Mám set-top box Arris a nejde mi nainstalovat Max a další aplikace.
- Jak spáruji TV ovladač se set-top boxem?
- Jak si můžu seřadit oblíbené kanály MAGENTA TV v set-top boxu a chytré televizi?
- Mohu začít sledovat MAGENTA TV ihned po nákupu?
- Na kolika zařízeních lze sledovat MAGENTA TV?
- Má set-top box pro MAGENTA TV Wi-Fi?