Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?

Set-top boxy Arris přestaly splňovat technické požadavky na bezpečný provoz televizního vysílání a k 29. 10. 2024 bude ukončena jejich technická podpora. 

Jak mohu nyní sledovat MAGENTA TV?

Máme pro Vás dvě možnosti, jak televizi i nadále sledovat:

  • Na novém set-top boxu, který si můžete pronajmout na některé naší prodejně  nebo zavolejte na infolinku 800 73 73 73 a my vám rádi s objednávkou nového set-top boxu pomůžeme. 
     
  • Pokud vlastníte chytrou televizi, můžete si do ní nainstalovat aplikaci MAGENTA TV a set-top box již nebudete potřebovat.
    Ušetříte tak nejen za pronájem zařízení, ale také místo na stolku, protože vše budete ovládat pomocí Vašeho ovladače od televizoru.
    Seznam podporovaných zařízení a návod, jak aplikaci MAGENTA TV nainstalovat, naleznete na Chytré televizory s aplikací MAGENTA TV.

A co instalace nového set-top boxu?

Zapojení nového set-top boxu zvládnete hravě sami! Pomohou vám s tím návody, které naleznete na Set-top box k MAGENTA TV.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci