Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
Přihlašovací údaje do aplikace MAGENTA TV jsme vám poslali SMSkou nebo e-mailem při aktivaci služby. Pokud vám přihlašovací údaje nefungují, můžete je zkontrolovat v Můj T-Mobile.
Pokud údaje zadáváte správně, doporučujeme Vám restartovat aplikaci nebo set-top box, případně aplikaci odinstalovat a opět nainstalovat. Pokud by problémy přetrvávaly, kontaktujte nás na našem Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73.Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Kde si mohu stáhnout aplikaci MAGENTA TV?
- Co mám dělat, aby se mi při každém zapnutí TV odhlašoval TV účet?
- Mám satelitní televizi, ale využívám přístup ke sledování přes aplikaci MAGENTA TV v druhé televizi. Mohu reklamy na TV Prima přetáčet?
- Kde si mohu koupit MAGENTA TV?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jak se jako zákazník s MAGENTA TV dostanu v Apple TV na službu Voyo?