Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
Přihlašovací údaje do aplikace MAGENTA TV jsme vám poslali SMSkou nebo e-mailem při aktivaci služby. Pokud vám přihlašovací údaje nefungují, můžete je zkontrolovat v Můj T-Mobile.
Pokud údaje zadáváte správně, doporučujeme Vám restartovat aplikaci nebo set-top box, případně aplikaci odinstalovat a opět nainstalovat. Pokud by problémy přetrvávaly, kontaktujte nás na našem Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73.Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?