Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?

Nejdříve dejte ve Vaší nové bance souhlas k inkasování z Vašeho účtu ve prospěch účtu T-Mobile Czech Republic, a.s. 19-2235210247, kód banky:

  • 0300 - pro klienty ČSOB
  • 0800 - pro klienty České spořitelny
  • 0100 - pro klienty Komerční banky a ostatních bank

Nastavte si také maximální limit pro úhradu, který se musí shodovat u nás i v bance. Pomocí samoobslužného kanálu Můj T-Mobile na počítači si pak změňte číslo účtu. Stačí jít v rámci samoobsluhy Můj T-Mobile do Vyúčtování > Vyúčtování služeb > Jak nastavit inkaso, zde si změnu nastavíte.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci