Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co je to inkaso?
Inkaso je automatický způsob úhrady Vyúčtování služeb, kdy je aktuální částka k úhradě automaticky odečítána z Vašeho bankovního účtu.
- Pro využití tohoto způsobu úhrady stačí mít otevřený bankovní účet v České republice s povolením inkasa ve své bance.
- Poté jednoduše aktivovat inkasní způsob platby na internetu pomocí Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování > Vyúčtování služeb > Nastavení inkasní platby.
- Je potřeba si také nastavit maximální limit pro úhradu.
Veškeré informace o možných způsobech úhrady naleznete na této stránce.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?
- Jak si nastavím inkaso a inkasní limit?
- Zaplatil jsem pozdě, neposílejte mi prosím upomínku…
- Nedorazilo nám Vyúčtování. Jak máme postupovat?
- Jak mohu zaplatit své Vyúčtování služeb?
- Co se stane, když jsem v roamingu a mám blokované Volání z ČR na zahraniční čísla?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
- Mohu zamezit dětem sledovat programy pro dospělé?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.