Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co je to inkaso?
Inkaso je automatický způsob úhrady Vyúčtování služeb, kdy je aktuální částka k úhradě automaticky odečítána z Vašeho bankovního účtu.
- Pro využití tohoto způsobu úhrady stačí mít otevřený bankovní účet v České republice s povolením inkasa ve své bance.
- Poté jednoduše aktivovat inkasní způsob platby na internetu pomocí Můj T-Mobile v sekci Vyúčtování > Vyúčtování služeb > Nastavení inkasní platby.
- Je potřeba si také nastavit maximální limit pro úhradu.
Veškeré informace o možných způsobech úhrady naleznete na této stránce. Nastavení inkasa a inkasního limitu najdete v sekci "Inkaso".
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si nastavím inkaso a inkasní limit?
- Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
- Co se stane, když jsem v roamingu a mám blokované Volání z ČR na zahraniční čísla?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Jak mohu zaplatit své Vyúčtování služeb?
- Nedorazilo nám Vyúčtování. Jak máme postupovat?
- Chtěl/a bych si nastavit m-platbu, co mám udělat?
- Zaplatil jsem pozdě, neposílejte mi prosím upomínku…