Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nedorazilo nám Vyúčtování. Jak máme postupovat?
Příčin může být více. Od naší chyby při odesílání, přes stěhování až po ztracení Vyúčtování služeb na České poště.
Doporučujeme
- Zkontrolovat v Můj T-Mobile aktuální adresu pro zasílání Vyúčtování a termín předpokládaného doručení.
- Zkontrolovat v Můj T-Mobile zvolený typ Vyúčtování. Nabízíme totiž nejen tištěný, ale i elektronický způsob zasílání faktur.
- Podívat se na Vyúčtování na Můj T-Mobile.
- Nastavit si službu Můj účet, která Vás bude informovat o vystavení Vyúčtování služeb, případně také o provedené úhradě.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
- Ztratil jsem vyúčtování a potřeboval bych jeho opis.
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Zprávy z T-Mobile Info stále přicházejí i po zrušení pravidelného zasílání.
- Co je to inkaso?
- Jak mohu získat Podrobný výpis služeb?
- Bydlím v pohraničí. Co mám dělat, když mi na telefonu skáče cizí síť?
- Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?