Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
Vyúčtování služeb je vystaveno jeden den po skončení zúčtovacího období.
V Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování) se objeví 3. den po konci zúčtovacího období, tištěné Vyúčtování odesíláme poštou následující pracovní den.
Zúčtovací období naleznete přímo na Vašem Vyúčtování služeb nebo v Můj T-Mobile. Tam si také můžete nastavit upozorňování na vystavení vyúčtování (Hlavní rozcestník > Smlouva > Zasílání upozornění - v sekci "Může se vám hodit").
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Aktivoval(a) jsem si službu Můj účet a dodnes mi nepřišla žádná SMS o výši mého Vyúčtování. Co se stalo?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Nedorazilo nám Vyúčtování. Jak máme postupovat?
- Ztratil jsem vyúčtování a potřeboval bych jeho opis.
- Ukončil jsem službu, ale přesto mně přišlo Vyúčtování služeb.