Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
Záleží na vašem zúčtovacím období a typu Vyúčtování:
- zúčtovací období je doba, za kterou vystavujeme Vyúčtování služeb. Většinou to bývá jeden měsíc, který se ale nemusí nutně řídit podle kalendáře (nemusí tedy začínat prvního v měsíci, ale třeba až šestého). Kdy přesně vaše zúčtovací období začíná a končí, se dozvíte na objednávce v části „Vyúčtování a placení služeb“ nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.
- typ Vyúčtování služeb:
- Elektronické
- ať se děje, co se děje, najdete ho už 3. den po konci zúčtovacího období v samoobsluze Můj T-Mobile,
- nebo si ho můžete nechat posílat e-mailem – jak vám to bude víc vyhovovat.
- Tištěné
- vám dorazí poštou zhruba čtyři až pět dní po konci vašeho zúčtovacího období,
- nebo se na něj můžete podívat už třetí den v samoobsluze Můj T-Mobile.
- Elektronické
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Aktivoval(a) jsem si službu Můj účet a dodnes mi nepřišla žádná SMS o výši mého Vyúčtování. Co se stalo?
- Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Mám již Magenta 1 Business a objevil se mi na vyúčtování tzv. Podmíněný příspěvek. Co to znamená?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?