Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?

Záleží na vašem zúčtovacím období a typu Vyúčtování:

  • zúčtovací období je doba, za kterou vystavujeme Vyúčtování služeb. Většinou to bývá jeden měsíc, který se ale nemusí nutně řídit podle kalendáře (nemusí tedy začínat prvního v měsíci, ale třeba až šestého). Kdy přesně vaše zúčtovací období začíná a končí, se dozvíte na objednávce v části „Vyúčtování a placení služeb“ nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.
  • typ Vyúčtování služeb:
    • Elektronické
      • ať se děje, co se děje, najdete ho už 3. den po konci zúčtovacího období v samoobsluze Můj T-Mobile,
      • nebo si ho můžete nechat posílat e-mailem – jak vám to bude víc vyhovovat.
    • Tištěné
      • vám dorazí poštou zhruba čtyři až pět dní po konci vašeho zúčtovacího období,
      • nebo se na něj můžete podívat už třetí den v samoobsluze Můj T-Mobile.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci